2011.08.08. 08:22, Írta: MatthiasHüvelyk

Meglátja mester, menni fog! – 4. forduló

Magvas gondolataikat már évtizedekkel ezelőtt is ontották magukból a magyar edzők. Állandó sorozatunkban fordulóról fordulóra az NBI-es labdarúgó-bajnokság edzői nyilatkozatait vetjük össze. 4. forduló.

„Annak is, ki kapja, annak is, ki adja, gömbölyű a labda, mégis hozzátok gurul. Jól kell eltalálni, a léc alá kell vágni, jobb lehet itt bárkinél, ki győzni megtanul!”

 

- Olyankor nem lehet jókat mondani, ha itthon ennyire kikap egy csapat. Háromgólos hátránynál nem megy előre egy profi játékos, mint egy hülye... Van jó pár játékos, aki nehéz helyzetben rosszul dönt, de én is hibáztam, mert tudhattam ezt róluk... Nyáron erős, például ukrán csapatok ellen teszteltünk játékosokat, akik azóta annak a teljesítménynek töredékét sem nyújtják. Nem volt jó egyébként sem a felkészülésünk, jöttek-mentek a játékosok, sérültjeink is voltak. Nem tudtam Méyéről semmit sem, de ha kihagyom, hülye vagyok... Hibáztam. Sok játékostól többet vártam, de az edző felelőssége akkor is egyértelmű. Nem vagyok pesszimista alkat, mindig tudom a megoldást, de egy edzőnek kellenek támaszai, olyan emberei, akikre számíthat. Nekem most nincs ilyen egy sem, de nem adom fel - Csank János, miután a ZTZE negyedik vereségét is elszenvedte a bajnokságban, ezúttal a Honvédtól 4-0-ra.

- Aránylag alacsony színvonalú mérkőzést láthattunk, a küzdelem dominált, igazi játék nem alakult ki, de az egy pontot is meg kell becsülni. Némi visszafogottságot éreztem a játékosokon. Keveset vállalkoztak, és nem alakítottak ki annyi helyzetet, amennyi a győzelemhez kellett volna. Úgy döntöttem, pályára küldöm Bárányos Zsoltot, innentől kezdve már a vezetőkön múlik, hogy miképp büntetik a labdarúgót - miután a Vasas a Haladás elleni 0-0-val megszerezte első pontját a bajnokságban.

- A vezetők biztosítottak arról, hogy támogatnak, nem lesz tehát semmiféle beszélgetés a jövőről. Ha ugyanis egyszer raportra hívnak, az már meleg helyzet lenne - Aczél Zoltán, Vasas-Haladás 0-0.

- Tudja, tele vagyok érzelmekkel, és a szenvedélyemet mindig próbálom átadni a játékosoknak. Hozzáteszem, ha hevesnek is tűnök, kizárólag az vezérel, hogy javítsak a csapat játékán - Paulo Sousa, a Videoton mestere.

- Mondtam már korábban is, a Diósgyőr akkor nyerhet az élvonalban, ha százszázalékos teljesítményt nyújt. Úgy értem, hogy minden poszton kimagaslót kell alkotni - Benczés Miklós a Videoton-Diósgyőr 2-0 után.

 

- Én nem tudok a játékosok helyett dönteni, nyomtunk ugyan, de a szerencse sem állt mellénk. Természetesen hallottam a drukkerek reakcióját, nem esik jól, soha nem húztam ki magam semmiféle felelősség alól. A szurkolók érzelmileg túlfűtöttek, igazuk van, mert 4 meccsen a 2 pont édeskevés. De hangsúlyozom, a csapat tett azért, hogy ne vereség legyen a vége… Sajnos a kupakiesés megosztotta a játékosokat, nem tudott még mindenki ebből kilábalni, ezen kell még dolgoznunk. Egy profi csapatnak már rég túl kellett volna ezen lépnie, de mi magyarok vagyunk - Prukner László, miután a Fradi otthon kapott ki 1-0-ra a Pécstől.

- Megértem a drukkereket, de amit meglehetett, azt megtettük. Pechünk volt, be kellett volna rúgni a 11-est, és akkor hatalmas energiák szabadultak volna fel, biztos vagyok abban, hogy más eredmény született volna. A csapat helytállt, de a drukkereket is megértem, hogy elégedetlenek, mi is nagyon szomorúak vagyunk. Nem tudom elmarasztalni a játékosaimat. Nem rajtam múlik, maradok-e, nekem még van türelmem, hiszen amit az első félidőben láttam, az az volt, amit előzetesen megbeszéltünk, megpróbáltuk véghezvinni, azon kell dolgoznunk, hogy a folytatás jobb legyen - Mészöly Géza, az Újpest vezetőedzője, miután a lilák negyedik meccsükön is kikaptak és 11-esből se találtak kapuba.

 

Az 1. forduló nyilatkozatai

A 2. forduló nyilatkozatai

A 3. forduló nyilatkozatai

Forrás: nso.hu, pepsifoci.hu

 

Lájkold a Hajcsatokat a Facebook-on és válaszolj helyesen kérdésünkre kedd délig! A helyes választ adók között 2 db jegyet sorsolunk ki a szerdai Magyarország-Izland labdarúgó-mérkőzésre!
 

Szólj hozzá! a

Címkék: labdarúgás nb1 nyilatkozatok meglátja mester

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása