2011.08.07. 11:16, Írta: MatthiasHüvelyk

Szívatják Csankot! Vagy...

Szóljon, aki érti, hogy mi a nyavalya történik Egerszegen! Na nem mintha a Fáy utcában minden rendben lenne.

Ha van döntetlen, ami után egyik csapatnak sem járna pont, az a Vasas-Haladás (0-0) meccs volt. Az angyalföldiek saját közönségük (néhány száz lézengő) előtt képtelenek voltak felpörögni a Haladás ellen. És fordítva, csak épp a szombathelyiek nem játszottak a Roma ellen. Igaz, nem is kellett kiköhögniük 80 millát. Ez a téma amúgy külön posztot érne – nyugi, hamarosan írjuk -, de most vissza az edzőkhöz.

 

Korábbi jóslatunk tehát, miszerint Komjáti András a Vasastól és Aczél Zoltán a Haladástól egyaránt hamarabb távozhat, mint gondolta volna, egyre aktuálisabb. A ZTE most éppen otthon kapott egy négyest a Honvédtól, vagyis egyre melegebb a pite Csank Jánosnak is, bár most azt mondja, hogy ő bizony magától nem megy.


- Háromgólos hátránynál nem megy előre egy profi játékos, mint egy hülye... Van jó pár játékos, aki nehéz helyzetben rosszul dönt, de én is hibáztam, mert tudhattam ezt róluk. Nem volt jó egyébként sem a felkészülésünk, jöttek-mentek a játékosok, sérültjeink is voltak. Nem tudtam Meyéről semmit sem, de ha kihagyom, hülye vagyok... Hibáztam. Sok játékostól többet vártam, de az edző felelőssége akkor is egyértelmű. Nem vagyok pesszimista alkat, mindig tudom a megoldást, de egy edzőnek kellenek támaszai, olyan emberei, akikre számíthat. Nekem most nincs ilyen egy sem, de nem adom fel – könnyfakasztóan őszinte mondatok ezek Csank Jánostól, de a feladásról általában a tulajdonos szokott dönteni.


A kérdés most már csak az, hogy Csank lett ennyire szar edző hirtelen vagy módszeresen szívatják? Olyan gólokat kapnak, mint az ovibajnokságban, a játékosok csak lézengenek a pályán, miközben állítólag a magyar futballt is egyre inkább behálózza az össznépi fogadósdi. Lehet, hogy tök véletlen az egész (bár a Zetének már tavasszal is voltak olyan meccsei, hogy az ember nemigen hitt a szemének), de azért mégiscsak furcsa, hogy még egy alapos vizsgálatba sem fogtak bele Egerszegen.

És akkor még itt van a Fradi és az Újpest is. Estére sok minden eldőlhet a zöldeknél és a liláknál is, többek között Prukner László és Mészöly Géza sorsa is.

 

Lájkolt a Hajcsatokat a Facebook-on és válaszolj helyesen kérdésünkre kedd délig! A helyes választ adók között 2 db jegyet sorsolunk ki a szerdai Magyarország-Izland labdarúgó-mérkőzésre!

22 komment a

Címkék: botrány labdarúgás nb1 csank jános

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kreatív Alkotók 2011.08.07. 11:38:45

"Szóljon, aki érti, hogy mi a nyavalya történik Egerszegen!"

Egy teória: a ZTE mind a 4 meccsén az ellenfél oddsa bőven 2 felett volt. A ZTE oddsai is kb. akkorák voltak, így 3 "esélyesnek minősült", így "nem is feltűnő" a vereség. + ha eredményre játszottak (pl. 0-4), nyugodtan takarózhattak a Honvéd jó formájával.

B3NZiN 2011.08.07. 12:01:55

Nagyon feltünő volt a zte eddigi meccsein, hogy mennyire nem akartak focizni a játékosok, mintha teljesen hidegen hagyná őket, hogy mi lesz az eredmény. Unott arccal lézengtek jobbára a pályán.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2011.08.07. 12:22:05

egy jó szar meccsen nulla-nullás eredményt várok a fradi-ute "rangadón".

Csank meg szerintem jövő hétvégén már nyugodtan mehet vadászni... Pedig nem szarabb edző mint régen, csak az emberanyag, ami a keze alatt van, no az szar.

Hurri Kán 2011.08.07. 12:51:18

Vihar ez a biliben, semmi egyéb... senkinek nem tűnik fel, hogy az NB1-ben immáron lassan 20 éve gyak. ugyanaz a 40-50 edző kering? Valahol megbukik, aztán máshol kinevezik messiásnak 1 hónap múlva... vicc ez az egész... egy nagyon szomorú vicc...

foto háber 2011.08.07. 12:58:59

tegnap a vidi diosgyör is egy nyugdijasklub volt

Bambano 2011.08.07. 13:08:00

Ilyenkor miért nem próbálják ki azt a verziót, hogy elhajtanak pár alibiző játékost?

Circus 2011.08.07. 13:09:13

Declan Hill: Bunda

Nem reklámot akarok csinálni neki, de csak a közepénél járva már eléggé más szemmel nézem a sportot.

@foto háber: tavaly kimentünk a 'bajnokavatóra' Kispestre. Értem én, hogy otthon akartak bajnoki címet nyerni, de... Sturm elleni meccs - bedarálják az ellen, aztán duplanulla a másodikban. Nem tudom, mi zajlki fehérváron, de érdekes. Lásd még a fenti könyv.

Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2011.08.07. 13:23:00

@immortalis: Hülyegyerek, Fradi-UTE hónapok múlva lesz, nagyon képben vagy a bajnokságot illetően.

Akkor mire föl formálsz véleményt?

Ramones1965 2011.08.07. 13:23:32

Magyar foci, bohócliga, Csankkal, Mezeyvel. Nincsenek csodák...

Bambano 2011.08.07. 13:36:40

@gyvy: akár... nekem nem fájna.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2011.08.07. 13:43:10

@Pityipű: Attól még lehet egy jó szar meccsen nulla-nulla. Addigra remélem kiesési rangadóról beszélhetünk. :D

rexter 2011.08.07. 13:45:46

elképesztő bunda a magya bajnokság.

- van egy államilag agyontámogatott csapat, a videoton, ők elvannak, ritkán szorulnak rá (néha egy kis mellékes)
- van a győr, akinek a fejese szintén igen jól fexik felső körökben, rikán szorulnak rá.
- a többiek agyba szájba bundáznak, minden kimenetelre, eseményre, sárgalapra, szögletre, szabadrúgásra, gólra, kollektíven a másik csapattal megegyezve, bratyizva és röhögve.

becike4 2011.08.07. 13:48:09

Magyar foci.Két olyan szó,melynek semmi keresnivalója ugyanabban a mondatban.

Pityipű (törölt) 2011.08.07. 14:00:53

Én csak azt nem értem, hogy ha én pl egy zenekart nem szeretek vagy szarnak tartok, nem megyek oda okoskodni a megfelelő blogba. A focinál viszont állandóan megjelennek a bekéneszántaniazösszespályát okosok kényszeresen. Ha nem tetszik, ne nézd, senkit nem érdekel.

foto háber 2011.08.07. 14:54:19

@Circus: kedves circus ott voltam akkor is kispesten szivtam is egy valag pénzt kiadtak ezekért a 100ad osztályu légiosokért aztán semmi de legalább eltalálnám azt a rohadtk....... tippmixet

négyzet báró · http://utalomazecetet.blog.hu 2011.08.07. 15:01:07

tegnap megtekintettem a vasashaladást és szerintem nagyon előremutató produkció volt. persze nem a foci, hanem az abszolut trash és nihil, ami testet öltött és hengerelt a pályán.

erre pedig elég sok szubkultúra vevő lenne, szóval meg lehet tölteni azt a stadiont, csak épp nem drukkerekkel, hanem punkokkal és művészekkel.

Bambano 2011.08.07. 15:02:21

@Pityipű: kevés zenekart támogatnak adóforintokból és kevés kap állami tulajdonú ingatlanokat.

meg a zenekarok rajongói ritkán bontanak szét metrókocsikat, kisebb rendőri biztosítás kell, a koncertek mellett lehet közlekedni, stb. stb. stb.

szóval sokba van nekünk ez a magyar foci.

Pityipű (törölt) 2011.08.07. 15:18:21

@Bambano: Az állami adóforintok az utánpótlásra mennek, talán nem baj, ha sportolnak a gyerekek. A stadionok állami és/vagy önkormányzati tulajdonban vannak, a klubok csak bérlik. A rendbontásról meg nem a futballklubok tehetnek, hanem a következetlen rendőri magatartás.

Kobra6 2011.08.07. 16:40:10

Volt már ZTE játékos aki eladta a meccset, nem is egy, nem is mer visszamenni Egerszegre :-)))

Circus 2011.08.07. 19:26:29

@foto háber: semlegesként voltam, de nem értetttem, hogyan lehet ÍGY megállni a játékkal. Aztán ugyanez az osztrákok ellen...

Nem gyanúsítok én senkit, csak olvasom a fenti könyvet... ajánlom figyelmedbe.
süti beállítások módosítása