2011.08.29. 15:12, Írta: MatthiasHüvelyk

Egy doppingellenőr is többet keres nálam

Pars Krisztián vb-ezüstöt nyert kalapácsvetésben, miközben alig keres vele, és a nemzetközi szövetség is csak betart neki. Videó!

Pars még a budapesti Gyulai Memorialon beszélt sérüléséből való visszatéréséről, lehetőségeiről a tanulságos videón, és arról, hogy még egy doppingellenőr is többet keres nála. A tegui vb-n 80.18 méter dobott utolsóra, amivel ezüstöt nyert a 80.24-ig jutó japán Murofushi mögött (a japán kétszer is megdobta ezt a távolságot).

 

Forrás: hatharom.hu

A nyilatkozatból:

- Akkor sérültem meg, amikor végre összeállt a mozgás, amikor versenykörülmények között 82 métert bármikor.

- A kalapácsvetést egyre jobban elnyomják. Senki nem akar már belefektetni energiát.

- Elmegyünk a versenyekre és olyan minimális pénzdíjakat adnak, hogy az nevetséges. A doppingellenőr többet keres, mint én. Elmegy 3-4 kuncsafthoz egy hónapban, többet kap, mint én.

- Anno ez nem így működött. A botrányok nem tesznek jót. Aztán arra fogják, hogy a pálya alatt Monacóban is ott van a garázs, meg a locsolórendszerre.

 

A tegui vb-ezüst után pedig a következőket mondta Pars:

- Nagyon jól éreztem magam a döntő előtt, vártam magamtól a jó eredményt. Nehéz verseny volt, mert az első, 77 méteres dobásra kellett építkeznem, ami egy ekkora téthelyzetben nem egyszerű feladat. Jobb kezdést reméltem, körülbelül olyat, mint Murofusi 79 métere volt. Amikor a nyári ujjsérülésem elmúlt, azt gondoltam, ebből hamar fel tudok állni, de kiderült, hogy a három hét alatt a begyakorolt mozgások egy része romlott, elveszett. Sajnos az ebből fakadó bizonytalanság sokáig megmaradt, ebből is adódott, hogy nem tudtam azt a kezdést megoldani, amit terveztem. Boldog vagyok, de azt nagyon sajnálom, hogy Magyarországnak nem tudtam megszerezni az első vb-aranyat. Ezzel az ezüstéremmel elsősorban Németh Pali bácsi emlékének szeretnék adózni, nagyon sajnálom, hogy ezt nem érhette meg. Úgy érzem, hogy az utolsó dobásra az ő segítségével tudtam összeszedni magam, és tudtam javítani. Köszönettel tartozom szüleimnek, akik mindig kitartottak mellettem, bíztak bennem.

10 komment a

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ba-rok-ker 2011.08.30. 12:52:49

Mennyit keres egy doppingellenőr?
Mit kell tudnia? Ki alkalmazza? Az O. biz.?

indapass90210 2011.08.30. 13:24:34

@Ba-rok-ker: ezek mindig érdekes kérdések. Egy golfozó meg mindenkinél tud többet keresni, pedig az is pályázó a legunalmasabb sport dobogós helyeire.

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.08.30. 13:37:58

Szomorú az is, hogy a magyar sajtó nem attól volt hangos, hogy vb ezüstöt szerzett, hanem hogy 7centivel kikapott a japótól!

diktatorikus kleptokrácia 2011.08.30. 13:49:06

HCS - először azt gondoltam, hírcsárda lesz. értéke alapján talált

mizrolist 2011.08.30. 14:03:27

Megjegyzem, Murofusi 81,24-et, Pars 81,18-at dobott.

HagymaCsípősMehet 2011.08.30. 14:31:00

@Dövan: Szerintem a véres-verejtékes, ordítozós-verekedős, szotyihéjköpködős-anyázós csapatsportok az unalmasak, kultúrember számára. Főleg éveken keresztül figyelni, ahogy erőltetik a tévében, a tornaórákon, stb.
Hogy még a maradék kedvét is elvegyék a normális embernek ahhoz, hogy kimozduljon, mozogjon, kultúrált körülmények között.

mrbloodbunny · http://mrbloodbunny.blog.hu/ 2011.08.30. 15:00:31

Rettentő szimpatikus a forma. Kívánok neki sok sikert! Az olimpián részt vesz, vagy ahhoz egy vb ezüst nem elég :) ? Az ellenőrök jól vagy rosszul jártak az egykulcsosított adóval?
V

savrola 2011.08.30. 16:14:39

@HagymaCsípősMehet: És te, mint normális ember csak azért sem jársz el még most sem kulturált körülmények közé, kulturált sportot űzni, mert isiben elvették a kedved tőle? Sznob riadó!

savrola 2011.08.30. 16:15:57

@HagymaCsípősMehet: És ugye, a kultúrember az emberség fokmérője. Hát ha olyan kultúrember, mint te, akkor én inkább nem vagyok kultúrember.!

HagymaCsípősMehet 2011.08.31. 10:55:33

@savrola: Jaj, de humorodnál vagy öcsém. Tudod, normális embernek tartom magam, de az én kedvemet nem nagyon lehetett elvenni a normális sportoktól (ahol nem az a lényeg, hogy letapossam meg lefussam, meg medicinlabdával fejbebasszam a másikat sport címen) viszont jelenleg időm van rá kevés sajnos, de legalább nincs hitelem, gondolj rám emiatt szeretettel, engem biztosan nem kell megsegíteni :D

" Hát ha olyan kultúrember, mint te, akkor én inkább nem vagyok kultúrember.!"

Hát, tényleg nem, HÁT
Csókollak...
süti beállítások módosítása