2011.06.13. 11:00, Írta: MatthiasHüvelyk

Hamilton lett a fekete bárány

Bekapcsoltam vasárnap este a tévét, erre futam helyett egy négyórás időjárás-jelentést láttam Kanadából. Meg azt, hogy Hamilton megint lerombolta magát.
 
 
A derék brit ezúttal a pályán tette mindezt, nem úgy mint az elmúlt hetekben, amikor nyilatkozatai sikerültek kicsit félre. „Hat futam alatt ötször idéztek be a sportfelügyelőkhöz. Ez nevetséges. Egyszerűen rohadtul nevetséges. Talán azért, mert fekete vagyok. Ali G legalábbis ezt mondja. Fogalmam sincs.” Emlékszünk erre az opuszára?
 
Nem lehet elfelejteni, bár Hamilton mielőtt ilyet mond, elgondolkodhatna, hogy pont amiatt került be anno a Forma-1, amit emleget. Természetesen a tehetségét nem vitatom, mégicsak világbajnok, de nem tudja elviselni, ha nem ő nyer. Egy bajnok sportoló pedig nem ilyen. „Bebújtam Maldonado mellé, és a visszajátszásból is látni lehet, hogy legalább egy autóhosszal korábban fordult be a kelleténél, mert meg akart akadályozni az előzésben, de nekem ütközött. Ez nevetséges. Ezek a versenyzők totálisan, rohadtul nevetségesek. Egyszerűen hülyék” – mondta Hamilton Monte-Carloban.
 
Vasárnap Montrealban ilyen hangzatosat nem nyilatkozott, igaz, amikor a sajtótájékoztató volt, ő már pakolt hazafelé. A hetedik körben saját csapattársával, Jenson Buttonnal akadt össze, mert hát Hamiltonnak meg kell próbálnia megelőzni Buttont olyan helyen, ahol két méterre van a faltól… Nem ez az első eset, hogy összekap egy csapattársával, emlékezhetünk mi történt pár éve a Hungaroringen a tankolásnál Alonsóval. Eddig pozitív diszkrirmináció volt, de mostmár teljesítményt várnak Hamiltontól, de úgy tűnik, nem ízlik neki, hogy vannak nála jobbak a mezőnyben…
 
Amúgy a verseny négyórás (!!!) volt, Kanadában fél óra után leszakadt az ég, és két órát állt a futam amíg elállt az égi áldás, mert ilyen esetben csak akkor lehet leinteni, ha teljesítették a táv 75%-át. Az RTL Klub szerződése szerint pedig futamot nem szakíthat meg, így elmaradt az esti film, helyette láttunk két óra kanadai esőt – a végén pedig egy nagy előzést. Jenson Button (ezek után ki más?) a végig vezető Vettel mellett elhúzott az utolsó körben és nyert.
 
Az esőszünetben az esti filmre váró barátnőm elkapcsolta a tévét. Egy másik csatornán a Fekete Viperát ismételték. Apropó, a szünet alatt mit csinálhatott Hamilton? Ötlet?
 
Hamilton újabb ámokfutása:

 

 

144 komment a

Címkék: forma 1 button hamilton

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Presszós Laci 2011.06.13. 18:29:39

Hamilton gyengeelméjű.

Morgó Muki 2011.06.13. 18:47:48

Ezt a posztot pont rosszkor írtad és pont nincs igazad. Függetlenül attól, hogy szereted-e Hamiltont, tegnap Button nem volt fair. Ezek után hiába emlegetsz fel olyan eseteket, amikor Hamilton balfax volt, mert rossz az időzítésed.
Az utóbbi 10 év legjobb versenyét elintézni annyival, hogy két órát esett az eső...
Inkább ne írj F1-ről!

wav 2011.06.13. 18:49:30

Az emlegetett Hungaroringes eset pont fordítva történt, Alonso volt a gyökér és Hamilton az "áldozat". Nem mintha védeni akarnám, csak a pontosság kedvéért említem.

komment_komment 2011.06.13. 18:50:29

2007-ben pont, hogy Alonso tartotta fel Hamiltont... kb. pont ennyire jó ez a poszt.

www.youtube.com/watch?v=CWJCGInsVUs

www.youtube.com/watch?v=ZP_1OUN2H2M

betonkeverő- 2011.06.13. 18:53:20

"pár éve a Hungaroringen Alonsóval, akit konkrétan nem engedett tankolni, beállt elé."

Gondolom nem zavar, hogy a Hungaroringen pont alonso baszakodott Hamiltonnal, es kozben a hatterben mar zsarolta a McLarent a kemugyben. Nembaj, fikazzal csak esz nelkul!

"de mostmár teljesítményt várnak Hamiltontól"
Oreg, elso eveben egy hajszalra volt a VB cimtol, a masodik eveben meg is nyerte! Ez mi ha nem teljesitmeny? 2009ben egyedul tobbet elozott, mint a mezony maradeka egyutt! Ez sem teljesitmeny? Ujonckent ugyanazzal a kocsival megverte a nagykepu szarzsak alonsot! Lehetne meg sorolni az erdemeit naphosszat!

De te meg tenyleg ne irj tobbet F1rol!

Netuddki. 2011.06.13. 18:57:35

Mivan haver? Zavar Hamilton bőrszíne? Vagy csak az zavar, hogy nem láttad a már 20-adszor leadott flmet?

Amúgy meg ha nem érdekel a F1 minek csinálsz róla posztot?

ap · http://premiumlivesets.hu 2011.06.13. 19:16:09

monte carloval igazad van..
a nyilatkozatokkal igazad van..

montreallal és a hungaroringgel azonban pont nincs..

én is csak azt tanácsolom hogy ha nem értesz hozzá, ne posztolj a témában..

üdv

KennyOMG · http://etkt.blog.hu 2011.06.13. 19:20:04

"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for victory, it's not to come 3rd, 4th, 5th or 6th."

Mellesleg Button kocsog (vagy vak) volt, es rahuzta a kocsit.

kpityu2 2011.06.13. 19:22:27

Hamilton kifejezetten jó esőben, szerintem itt túl türelmetlen volt és nem vette el. Button nem csinált semmit, minimálisan húzott kifelé, amikor Hamilton még mögötte volt, utána pedig tartotta az irányt.

Arisztogatya 2011.06.13. 19:35:16

@kpityu2: Nyomj egy pause-t 1:31-nel es lass!

perrymason 2011.06.13. 19:36:16

Blogger! Tényleg hülyeségeket írsz a posztban. A történtekre nem emlékszel vagy nem akarsz emlékezni, csak Hamilton utáni elenszenvedet akarod a valótlan tényekkel kifejezni...Hamiltont én is utálom, de tényleg rossz példákat hoztál fel ellene.

Embervad 2011.06.13. 19:41:31

amióta kijátszotta az "azéé mer én cigán vagyok??!?" kártyát, ez az ember nem létezik számomra, egy életre kiírta magát az általam sportolónak, vagy mondhatom úgy is, hogy tisztességesnek tartott emberek közül.

ap · http://premiumlivesets.hu 2011.06.13. 19:43:20

ennél a két kameraállásnál lehet látni ahogy button (sztem cseppet sem elegánsan) a végén még egy kicsit ráhúz balra biztos ami biztos alapon..

youtu.be/sqUuXxqDI7k

konyhakész pumi 2011.06.13. 19:44:03

@kpityu2: Én nem tudom melyik csatornát nézted, de amit az RTL adott azon Button húzta rá a vasat Hamiltonra. Balra Húzta a kormányt, és amikor nem tudta volna tartani becsukta a kaput. Kíváncsi lennék, ha egyenesen megy 250km/h-val rángatná e a kormányt ha nem jön mellette senki?

emem 2011.06.13. 19:45:14

Oké, kell valakit utálni, de miért éppen Hamiltont? Rugdosd inkább a szomszéd macskáját.

Malibutomi 2011.06.13. 19:45:22

Hát ezt nagyon elnézted barátom, ugyanis Button törte össze Hamiltont. Még bocsánatot is kért tőle a leállás alatt.
Szóval ez a poszt egy nagy bukta.

zeee 2011.06.13. 19:48:18

Most éppen nem tehetett Hamilton semmiről, türelmetlen volt és peches is, - ennyi. 3 kiváló pilóta van, Alonso, Hamilton és Vettel. Mindegyikük nyerni akar(na), de hát csak Vettelnek van hozzá meg a versenyképes vas. Tetszik, vagy nem, a másik kettőnek agresszívnek kell lennie, vagy menjen birkapásztornak. Tegnap egyébként - ugyan rá nem jellemző -, de csak erős agresszivitással tudott nyerni.
Szvl. némileg valóban rasszista húrokat penget a poszt.

kpityu2 2011.06.13. 19:48:47

@Arisztogatya: Mit lassítsak? Button kijjebb húzódott, amikor Hamilton mögé ért. Egyszer megváltoztatta az irányát minimálisan és ő volt előrébb. Utána Hamilton beszúrt mellé, miközben Button haladt előre ferdén a fal felé. Hamilton pedig egyenesbe állt és nekiment Button oldalának. Nem tudok arról, hogy az elöl haladónak még egyszer irányt kellene változtatnia azért, hogy a kamikaze ne kenje fel magát a falra. Arra neki kell vigyáznia. Vegye el a gázt, ha fal vagy kanyar jön.

Arisztogatya 2011.06.13. 19:51:37

@kpityu2: "miközben Button haladt előre ferdén a fal felé"

no comment :)

rockjano 2011.06.13. 19:53:14

Hamilton bőrszinétől teljesen függetlenül egy zseniális pilóta, s mint ilyen néha nagyon jó néha hibázik néha talán hajlamos egy kicsit túl sokat kockáztatni, a vérében van a versenyzés, még mindig nagyon fiatal, Schumaher az ő korában pont ilyen volt neki is egyfolytában balesetei voltak.
Emberből van és ez nekem kifejezetten szimpatikus

Hamilton esőben egyébként nagyon jó még ha ez tegnap nem is jött ki jól.

Egyébként esőben lehet lemérni milyen jó valaki mert a technikai különbségek (amelyek óriásiak) ilyenkor mérséklődnek. Lásd Schumachert tegnap milyen jó volt egy kifejezetten gyenge autóbanl.

Arisztogatya 2011.06.13. 19:58:02

@kpityu2: Ooo, semmi bakker, egyaltalan semmi, csak felkent valakit a falra.

Mellesleg eszrevetted h csak Button huzodott ki balra, a tobbi auto nem?

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2011.06.13. 19:58:02

@zeee: Olvasd át még egyszer amit írtál, s ha még mindig nem világos: Button nyert tegnap.

tothh · http://polizis.blog.hu 2011.06.13. 20:00:04

Alapvetően az írás egy pár pontatlanságot leszámítva jó helyen kapizsgál.

Tegnap egyértelműen azt a döntést hozták, hogy az esetet futam után vizsgálják. Namost, bármennyire is erőlködtek Czollnerék, világos volt abból, hogy legeslegrosszabb esetben is max egy feddést kap Button.

Elgondolkodtató egyébként, hogy az Emerson Fittipaldival kiegészülő versenybíróság mi alapján ítélhetett. Én azt gondolom, ezt az esetet tendenciák alapján ítélték meg. Button, azért lássuk be nem egy durva, vagy agresszív versenyző. Nem szokott sportszerűtlen lenni. Nyilván, ha nyomós ok lett volna rá, akkor kap egy stop and go penaltyt, vagy legrosszabb esetben fekete zászlót, de ez nem így volt.

Másik oldalról vizsgálva viszont szembetűnő, hogy amit Hamilton művel az utóbbi időben a pályán, és azon kívül, az egyre inkább arra vall, mintha elmebeteg lenne.
Az egyik leggyorsabb, legtehetségesebb versenyzőről van szó, ez nem vitás, viszont túlságosan durva, agresszív. Tendenciózusan. És olyan helyeken is, ahol nagyon nem kéne. Mint Monacóban - ami nézetem szerint amúgy alkalmatlan a versenyzésre - vagy Canadában szakadó esőben. Most még Niki Laudával is egyet kell értenem - nagyon ritka eset, - aki azt mondja, ha ezt így folytatja, valakit megöl a pályán.

Én úgy látom, mintha neki valamiféle küldetéstudata lenne. Neki nyerni kell minden áron. Keresztül gázol mindenkin, ha kell, ha nem. Jó lenne, ha ebben visszafognák, és itt nem arra gondolok, hogy ne előzzön, meg ne próbálkozzon, vagy valamit csináljon, de ezt a MINDEN ÁRON mentalitást kéne leadnia, mert egy idő után mindenkivel összeakasztja a bajuszt.

Alonsó esetről: A McLarennél volt egy megállapodás, hogy az utolsó kör lehetőségét felváltva adják egymásnak. Akkor Magyarországon az asztúriaié lett volna a lehetőség, csak Hamilton ezt nem kívánta tiszteletben tartani. Alonsó és a mérnöke meg úgy vágtak vissza. Hozzátenném, arról a történetről nyilatkozta Ron Dennis, hogy életében olyan alpárian még nem beszéltek vele, mint akkor Hamilton.
Tagadhatatlan, pöcs lépés volt Alonsóék részéről, de Hamilton még inkább hunyó volt, ráadásul sunyin is csinálta.

Tegnapi futamról: Szerintem szenzációs volt, Jenson nagyon megérdemelte. Akik még nagyot mentek azok Webber és Kobajasi. Schumacher szereplését látva viszont most lettem végképp biztos benne, hogy ez már nem az a versenyző, mint amikor a Ferrarinál volt.

Esőszünet: Mivel ez a felhő egy ilyen szupercella-szerűség lehetett (ahogy én láttam), egyáltalán nem volt biztos, hogy mikor áll el, mivel ez ilyen lokális esemény. (Mint a múlt előtti héten itt Újpesten volt hasonló)

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2011.06.13. 20:00:49

Épp a verseny előtt beszéltem arról, hogy milyen nyugis pilóta Button. Na most nem volt az. A két nagyarcút kirakta, Webber bátyót és Misi bácsit megelőzte, kis Szebasztyiánt végre hibára kényszerítette. Kimi óta úgyse szurkoltam senkinek. Tegnaptól Buttonnak.

flórenc 2011.06.13. 20:01:48

Hamilton a szünetben Riannának mutogatta az autót

Quattroman 2011.06.13. 20:03:11

@konyhakész pumi:

ha lövésed lenne a fizikáról akkor tudnád hogy ott nem volt semmiféle kormányráhúzás.
Hami odadugta az orrát de szűk volt a hely, összeért a kerék ettől fékeződik az pedig balra húzza a kocsit.
ez egy ugyanolyan agresszív bebújós manőver lett volna mint amit Massaval csinált Monacoban, csak most Ő szívta meg.
egyébként ezt hívják versenybalesetnek.
esetleg nézd meg McNish esését most LeMans-ban....

tothh · http://polizis.blog.hu 2011.06.13. 20:05:15

Folyt.:

A probléma a szünettel leginkább az volt, hogy ennek a két szerencsétlennek annyira nem sikerült betöltenie a szünetet, hogy az fájó volt nagyon. Amúgy csak épp szőr mentén, kb a harmadik órában megemlítették, hogy a hétvégén volt a Le Mans 24, és nem is akármilyen verseny. Szerintem elégtelen volt a közvetítés minősége.
Ami még über gáz volt, az a pályamunkások viselkedése. A SC azért van, hogy ameddig a pálya egyik felén megy a mezőny, a másikon lehet takarítani. Hát nem, itt sikerült úgy megcsinálni, hogy akkor takarítottak, amikor épp ott haladtak el. Nem sok hiányzott egy horror balesethez. (Aki szörnyülködni akar, nézze meg Tom Pryce balesetét 1977-ből Dél-Afrikából. Youtube-on fenn van, de tényleg csak erős idegzetűeknek.)

manor 2011.06.13. 20:07:32

Nem húzta rá Button a kormányt, egyszerűen haladt a versenyíven. 0:10-től látszik, hogy ugyanazon a vonalon megy, mint az előtte haladó két autó.
www.youtube.com/watch?v=cxNAJ4ki0xA

Részlet a versenybírók indoklásából, hogy miért nem kapott büntetést:
"At the point of contact Button had not yet moved as far to the left of the track as he had on the previous lap, or that Schumacher had on that lap."
Vagyis az ütközéskor is azon az íven haladt, mint egy körrel korábban (pontosabban még távolabb is volt a faltól), illetve mint Schumacher abban a körben.

bimmer 2011.06.13. 20:08:30

"Nem lehet elfelejteni, bár Hamilton mielőtt ilyet mond, elgondolkodhatna, hogy pont amiatt került be anno a Forma-1, amit emleget."

Úgy-úgy, a bőrszíne miatt került az f1-be, nem pedig azért, mert minden alsóbb kategóriás sorozatot megnyert előtte.

"Eddig pozitív diszkrirmináció volt, de mostmár teljesítményt várnak Hamiltontól, de úgy tűnik, nem ízlik neki, hogy vannak nála jobbak a mezőnyben…"

Poziítv diszkrimináció, meg telejsítményt vársz Hamiltontól, emg vannak nála jobbak?

Ennek a cikknek kurucinfón kellett volna megjelennie, de annyira színvonaltalan, hogy inkább sehol.

kpityu2 2011.06.13. 20:11:23

@Arisztogatya: Védte a pozíciót, szabályos módon. Az elöl haladó választja meg a neki optimális útvonalat, csak nem változtathat többször irányt. A mögötte levőnek kell alkalmazkodni. Mivel csapattársról van szó persze lehetett volna előzékenyebb, még ha Hamilton túlságosan is erőszakos volt.

bimmer 2011.06.13. 20:18:08

"Schumacher szereplését látva viszont most lettem végképp biztos benne, hogy ez már nem az a versenyző, mint amikor a Ferrarinál volt."

Pont a legjobb Mercis versenye után?A maxot hozta tegnap Schumacher, az inter gumikon ő volt a leggyorsabb volt.

Azt nem mondd, hogy a felszáradó, 2 drs zónával megtűzdelt pályán tartania kellett volna a 2 másodperccel gyorsabb McLarent és a közel 2 másodperccel gyorsabb Red Bullt.

HD.mob 2011.06.13. 20:18:48

toth:

"Tegnap egyértelműen azt a döntést hozták, hogy az esetet futam után vizsgálják. Namost, bármennyire is erőlködtek Czollnerék, világos volt abból, hogy legeslegrosszabb esetben is max egy feddést kap Button."

Miért, futam után nem kaphat idő vagy rajthelyes büntetést? (az egyértelműen és a később vizsgálják között van némi ellentét). Valószínűleg azért döntöttek így, mert Button megnyerte és nyomás volt rajtuk.

Persze ettől Button végre hibára kényszerítette Vettelt.

Egy-egy esetnél vajmi keveset számít, hogy alapból a pilóta amúgy milyen. Ha kiütnék valakit, de amúgy normális vagyok általában, nem büntetnek meg? De, ha a helyzetet úgy ítélik meg -> nagy a szubjektív rész.

Jókor jöttél rá, hogy Schumi már nem az évekkel ezelőtti formájában van, pont akkor, amikor a legjobban ment. Jó a megfigyelőkészséged. :)

(Szupercella zivatarok idején van, ez "csak" egy nagy eső volt, nem kell túlspilázni.)

Ez a bejegyzés meg hülyeség. Pár dolgot kisarkít és utána általános érvényű véleményt mond. Hamilton mostanában tényleg problémás, de ez a poszttól függetlenül igaz...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.06.13. 20:21:09

@KennyOMG: jogában áll, megválasztani a helyes ívet.
a mögötte lévőnek kell kibújnia,

sanyix 2011.06.13. 20:22:33

hasonló esetet játszott el tavaly a barikelló is schumacherrel, csak a barinak még nagyobb helye lett volna. Ott is nagyon hirtelen és váratlanul bement a szűkebb oldalon schumi mellé miközben schumi már előtte határozottan arra húzódott, és ugyan ez lett volna a vége ha schumi nem veszi észre és rántja jobbra a kormányt... Schumit megbüntették, Buttont nem pedig ott tényleg volt ütközés (persze most sem ő volt a hibás, de ha már tavaly büntettek ezért akkor most is kéne...)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.06.13. 20:22:53

@Arisztogatya: már azelőtt húzott kifelé, hogy hamilton akciózott volna

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.06.13. 20:25:20

@zeee: rasszista húrokat penget a poszt. "

mégis mivel? fogyatékos vagy?

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2011.06.13. 20:25:41

Hamilton egyszeruen turelmetlen.
Kicsivel hideg fejubb lenne akkor Vettelnek nagyon fohetne a feje, hogy hogyan nyeri meg ezt a VBt (is).

HD.mob 2011.06.13. 20:27:23

kpityu és a többiek:

Azt elfelejtitek, hogy a pálya vizes volt, ergo Buttonnak lehetett volna annyi esze, hogy nem akarja Hamiltont hirtelen fékezésre kényszeríteni, mert ezen a pályán az balesethez vezethet. Szóval ahogy feljebb írták, szépen hagyni kellett volna helyet neki - vagy felkeni a falra. Az utóbbit választotta.

Érdekes, hogy Kobayashi esetén senki nem háborodott fel és a hirtelen és indokolatlan lassulásáért nem háborognak itt a népek, mint a tenger...

Arisztogatya 2011.06.13. 20:27:42

@tesz-vesz: Ok, igaz. Versenybaleset volt, Hami nem szamolt azzal h nem latni hatra semmit az esotol, de azert hibaztatni ot h elozni mereszelt az kicsit eros.

Randalf 2011.06.13. 20:29:21

Ecsém te ha lehet többet tényleg ne írj F1-es posztot! Közöd nincs az egészhez...

unrealnoise · http://unrealnoise.blog.hu/ 2011.06.13. 20:29:31

Más kérdés, hogy Buttona hibás az emberek 90%-a szerint, de ti csak osszátok az észt gyengeelméjűek... Button lehet nem látta a visszapillantóban tisztán (a víz miatt), oké, nézzük sima versenybalesetnek. de hogy bárki is azt gondolja, hogy hamilton a hibás, amikor ő csak meg akarta előzni a nála akkor sokkal lassabb buttont, az szánalmas.

manor 2011.06.13. 20:31:46

@sanyix:
ugye ezt te sem gondolod komolyan? A Ringen a célegyenesben a bal oldal az ideális ív, ezzel szembe Miska a folyamatosan húz a poros jobb szélre, csak akkor kegyelmez meg Rubensnek, amikor a szerencsétlen már a fűre hajtana. Ha esetleg valaki jön ki a boxból, akkor meg jobb nem belegondolni, mi történt volna...

www.youtube.com/watch?v=gmD050RhOEY

bimmer 2011.06.13. 20:33:10

@tesz-vesz:

"Nem lehet elfelejteni, bár Hamilton mielőtt ilyet mond, elgondolkodhatna, hogy pont amiatt került be anno a Forma-1, amit emleget."

Mármint a bőrszíne miatt.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.06.13. 20:33:13

@Arisztogatya: fékezni kellett volna, sumi, alonsó, el is vette volna a lábát, ne félj. de még a részeges rájkönnen is

tothh · http://polizis.blog.hu 2011.06.13. 20:33:19

@HD.mob: Az általános viselkedést azért hoztam föl, mert ha egyébként egy nem hiperagresszív versenyzővel történik, lehet jobban hajlottak volna Jensonnak egy DTP-t adni, viszont azt szerintem eldöntötték volna a futam alatt is. Rengetegszer volt már, hogy ütközés miatt küldtek valakit büntibe.

Schumiról meg pont azért mondom a legjobb futamán, mert eddig elvolt a középmezőnyben, nem volt sok sansza a dobogóra, itt viszont nem jöttek ki annyira a kocsik közti különbségek, és végre ment egy tényleg jó versenyt. De aki emlékszik, milyen volt 8-10 éve, akkor abból látszik a különbség. Akkor ő kényszeríti hibára Vettelt...
(Utóbbinak meg persze meg kell tanulni veszíteni, nyilván nagyon szarul érezte magát az eset után, de ha igazi korszakos bajnok akar lenni, amire az esélye megvan, akkor ezekből a szitukból tanul... Meg azért még hatvan ponttal vezeti a vb-t.)

HD.mob 2011.06.13. 20:35:34

@tothh:

Azért 8-10 év nem kevés, viszont vasárnap ennél jobban nem tudott volna teljesíteni ezzel az autóval 5 éve sem talán. Ennyit tud a merci :(

manor 2011.06.13. 20:38:16

@unrealnoise:
nem az a baj, hogy előzni akar, hanem az, ha ezt olyan helyen próbálja meg, ahol nem biztos, hogy gond nélkül meg tudja tenni.
Pláne esőben, ahol még arra is számítania kellene, hogy az előtte haladó a vízfüggöny miatt nem biztos, hogy rendesen látja.
Még a lekörözések közben is lehet gond az előzés, pedig ott komolyabb sebesség különbségek vannak. Szóval önmagában az, hogy valaki gyorsabb, nem jelenti, hogy bárhol tud előzni.

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2011.06.13. 20:39:24

fingod sincs az autoversenyzesrol, ebben a szituban pont hamilton volt vetlen.

rush4you 2011.06.13. 20:40:02

@KennyOMG:
Kollega, hetek óta ugyanez jár a fejemben amit idéztél Da Silva mestertől, és ez volt itt az egyetlen értelmes hozzászólás, beleértve a posztot is!
Gondolom Hamilton is ezzel kel-fekszik, az igazi versenyző meglátja a rést és bebújik, a mafla meg leadja a 7mp előnyt, és lecsúszik az ívről, mert " nem gondoltam volna, hogy idén még valaki megver"
zárásnak
www.youtube.com/watch?v=ko94oniszuA

onderon 2011.06.13. 20:41:26

hamilton problémáját jól megfogalmazta niki lauda: állítsuk egymás mellé hamilton-t és vettelt, mit látunk? az egyik egy szerény normális srác, a másiknak körszakálla van és két gyémánt fülbevalója...és tökéletesen igaza van. hamilton egy nigga. és nem rasszista értelemben véve. ott parádéznak a feka haverok a boxban, de miért? jó, hogy nem locsolnak cristal pezsgőt miközben dübürög a hiphop!

bimmer 2011.06.13. 20:41:51

@tothh:

"De aki emlékszik, milyen volt 8-10 éve, akkor abból látszik a különbség. Akkor ő kényszeríti hibára Vettelt... "

Szar kocsival a régi Schuamcher sem tudott volna semmit csinálni.

Esőben lehet kompenzálni a hiányosságokat, de száraz pályán, versenytempóban ez a Merci dög lassú. Rossz volt nézni, hogy fordult a kettes kanyarban a Mekihez vagy a Red Bullhoz képest.

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2011.06.13. 20:42:07

@manor: celegyenesben, olyan helyen ahol siman elmehetett volna. hamilton teljesen vetlen volt tegnap. gondolom nem lattad a dolgot, kul nem irnal ilyen hulyeseget...

onderon 2011.06.13. 20:43:04

schumiról pedig nem elfelejteni, hogy a világ legjobb pilótája esőben. és most mutatta meg, hogy ez máig így van. onnantól lett esélyük a srácoknak, hogy felszáradt a pálya. ha vizes marad, schumi nyer.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.06.13. 20:43:52

@tothh: egy pályamunkás volt?

www.youtube.com/watch?v=hM249sR6xBM&feature=related
de a másik is hülye, hol futnak át?
amúgy utána milyen nyugodtan oltogazják a tüzet, pedig ott fekszik mellettük a test.

www.youtube.com/watch?v=n-z5MQBwlTg

a most lelőtt pakisztáni még sokkolóbb
szegények.

unrealnoise · http://unrealnoise.blog.hu/ 2011.06.13. 20:47:16

@manor: Én ezt értem, és oké, jogos is, hogy nem biztos, hogy összejön, de az a tény, hogy Button nem hagyott helyet hamiltonnak. Ezzel nem lehet vitatkozni, ha látta, ha nem, helyet kellett volna hagyni, pláne egy csapattársnak, pláne, ha ennyire szenvedett akkor a gumikon.

button nem véletlen húzta beleflé a kocsit, tudta, hogy ott akar majd hamilton a kigyorsítás után elmenni, tudta ő, hogy mit csinál. más kérdés, hogy arra számított, hogy hamilton még nem ért mellé, hanem csak mögötte van, és ezzel, hogy nem hagy neki ott semmi helyet, nem tud ott elmenni akkor. sajnos nem jött be, mert hamilton már mellé ért, és ennyi.

nem hamiltont kéne akkor sem baszogatni. az is gond, ha nem előznek, meg sem próbálják, meg az is, ha előzni próbál. button cseszte el, hamilton nem hibázott semmit, SOKKAL gyorsabb volt, mindenki megpróbált volna előzni akkor és ott. button beszopatta, akár tudatosan, akár nem, nem változtat a lényegen.

massa-t sajnálom, az a szerencsétlen HRT amit előtte múvelt az vicc volt. persze massa is elbaszta, de röhej, hogy az a HRT a massa előtt lévő versenyzők előt is hogy csúszkált (nekik mákjuk volt, mert a kanyargós részen letudták, massa beszívta, hideg gumikon a vizes részre menekült, különben telibeveri...)

azokban a körökben 10-15 seces különbség tuti volt massa és a HRT között, ez pedig már veszélyes... nem értem, hogy amikor ilyen lassú, miért nem ment le, Massa-val még jobb pary lehetett volna az elején, pláne, hogy a végén hogy visszajött 12.-ről 6.-ra...

bimmer 2011.06.13. 20:50:26

@manor:

Az igaz, hogy Hamilton türelmetlen, viszont most a Webber-ütközés és Schumi rálegyezése miatt is visszaesett, pedig egyszer már megelőzte Buttont. Nyilván Vettel járt a fejében, aki folyamatosan lépett el, és az világosan látszott, hogy esőben egyedül Hamilton tudott volna vele menni.

Button meg nagyon elrontotta a kigyorsítást és ezt Hamilton ki akrta használni, nem akart sokat tökölni mögötte.

tothh · http://polizis.blog.hu 2011.06.13. 20:51:18

@bimmer: A Ferrari 96-ban és 97-ben tragikusan rossz autó volt. Mégis nyert vele nyolcszor.

@tesz-vesz: Egy 19 éves srác volt, aki elszállt, a tűzoltó-készülékével. (Amúgy pont tegnap a le mans-on hívták föl a figyelmet, hogy nem szeretik a pályamunkás kifejezést, mert a vasútra emlékezteti őket, ők sportbírónak hívják.)
Gondolom meg azt látták, hogy tenni már nem tudnak semmit, és igyekeztek ők ép bőrrel megúszni.
Csak azt azért nem gondoltam volna, hogy 34 év alatt ennyi sem változik...

bimmer 2011.06.13. 20:56:06

@unrealnoise:

"button nem véletlen húzta beleflé a kocsit, tudta, hogy ott akar majd hamilton a kigyorsítás után elmenni, tudta ő, hogy mit csinál."

Ezzel egyetértek, nem állítsuk már be Buttont félhülyének, aki az elcseszett kigyorsítás után nem is számított rá, hogy Hamilton mellé érhet, aki egyébként 2 körrel korábban már megelőzte.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.06.13. 20:57:11

@bimmer: ez igaz lehet, alonso is nyilatkozta, hogy nem voltak egyenlő beállításai, és hamilton mindig jobb kocsit kapott

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.06.13. 20:59:34

@tothh: le kéne vetíteni minden pályamunkásnak ezt a videót.

mi a baj a vasúti dolgozókkal? derogál elvtársak? de fenn hordják az orrukat a zászlólengetők és porral oltók.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.06.13. 21:05:27

@Arisztogatya: amikor látja h közeledik, mondom. ott a fal, jön button, fék.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.06.13. 21:06:45

@Arisztogatya: kilométerekre volt még, ott nem tudott volna kibújni
épphogy elérte csak a hátsókereket

unrealnoise · http://unrealnoise.blog.hu/ 2011.06.13. 21:07:57

@tesz-vesz: Nyilván, de versenyzőkről van szó, massa nem is számíthatott rá, hogy olyan tetű lassú lesz valaki, plusz azért nyilván nem akart 1-3 másodpercet bukni ezzel az előtte lévőkkel szemben. Hibázott persze, kár volt érte. Lehet ha másol éri utol semmi nincs, még ha le is megy a vizes részre. Az egy tempós rész volt, és lehet ott épp több volt a víz, nem tudhatjuk. mindegy is, de jó lenne ha a ferrari tartósan jó lenne, massaval egyetemben, jó lenne azt látni, hogy 6 versenyző körül akárki nyerhet. :)

Arisztogatya 2011.06.13. 21:08:32

@tesz-vesz: Tenyleg ugy latod volt arra ido???

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.06.13. 21:11:23

@rush4you: micsoda jellem!

www.youtube.com/watch?v=EOGiguIUyZ4&feature=related

nekem mindig eszembejut a skót coultard, aki a balesete után összedi a roncs autója darabjait.

Arisztogatya 2011.06.13. 21:13:02

@tesz-vesz: Elerte a hatso kerekeket es gyorsabb is volt. Miert kellett gondolnia h Button teljesen rahuzza az autojat?? Ha nem lett volna helye Buttonnak meg megertelek h Hami hulye volt de igy egyertelmu volt h nagyobb lendulettel siman megelozi ha marad neki hely.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.06.13. 21:13:45

@Arisztogatya: persze, nézd csak meg, ha fék nem is de a gázról mindenképp,
denézd meg, oldalra még volt hely, és nem húzódik hamika le.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.06.13. 21:15:04

@Arisztogatya: ha marad megelőzi, de hányszor volt ilyen ugyanilyen sumival? mindig visszavette

Pontos 2011.06.13. 21:19:17

Pech, de Kanadában Button művelt ámokfutást. Még kétszer ki kellett volna zavarni áthajtásra.

wav 2011.06.13. 21:19:31

@manor: "A Ringen a célegyenesben a bal oldal az ideális ív, ezzel szembe Miska a folyamatosan húz a poros jobb szélre, csak akkor kegyelmez meg Rubensnek, amikor a szerencsétlen már a fűre hajtana. Ha esetleg valaki jön ki a boxból, akkor meg jobb nem belegondolni, mi történt volna..."

Csak úgy eszembe jutott, hogy ha a szabálykönyv alapján jártak volna el ennél a tavalyi Schumi-Barrichellós esetnél akkor a brazilt kellett volna megbüntetni. Hisz túl a fehér vonalon, pályán kívül előzte az öreget. :)

www.hirzabalo.hu · http://www.hirzabalo.hu 2011.06.13. 21:19:52

Hamiltonnal mindig csak a baj van, ideje lenne már kivágni az F1-ből :(

Balt 2011.06.13. 21:20:02

@tothh: Hamiltont illetően egyetértek, Schuminak meg ne vegyük el az örömét, lesz ez még jobb is. Talán... (Amúgy Vettelt ő már az első versenyeim kiszúrta, mint a "jövő nagy reménysége", esetleg "a honfitárs, aki az örökébe léphet".)

Arisztogatya 2011.06.13. 21:21:35

@tesz-vesz: Hami a feher csikon van az utkozes pillanataban es meg mindig biztonsagosabb egy kozel azonos sebessegu autoval koccanni, mint a falat lenyalni.
Gyorsabb volt, mellette volt, volt helye, gyorsan tortentek a dolgok, en nem latom azt a pontot amikor volt ido fekezni, de persze ha tudta volna elore h neki lesz kenve a falnak akkor o is maskepp latna biztosan.
Lehet tevedek persze.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.06.13. 21:23:07

@Arisztogatya: de itt teljesen vétlen hami:

videa.hu/videok/sport/massa-balesete-monacoban-baleset-f1-forma-1-oSeckXQlJj5cwnl7

massa elbénázta, én úgy látom volt még helye, csak monaco pengeél

Szende Szandi(nista) · http://szendeszandinista.blogspot.com/ 2011.06.13. 21:24:38

Ezt a blogot miért írtad? Az világos, hogy nem vagy otthon az F1-ben. Akkor meg miért nem találsz más témát olyankor is, amikor éppen a Formula-1-ről próbálsz ostobaságokat írni. Nem vagyok Hamilton fan, nem is azért szólok hozzá, inkább a száguldó cirkusz védelmében, mert régen baj, ha ilyen cikkeket hoz a google kereső, ha valaki beírja azt, hogy Hamilton...

Quattroman 2011.06.13. 21:29:15

@Arisztogatya:
azt azér láttad hogy ez autóverseny, nem udvariassági teszt?

miért kellene elengedni?

madmanic78 2011.06.13. 21:31:47

Állítás:

Segghülye vagy...

Bizonyítás:

Nem, hogy az F1 hez nem értesz, de szerintem az ominózus esetet sem láttad...

Nem lehet, hogy csak szimplán nem kedveled Hamiltont? A sportfelügyelők meg Buttont rühellik azért vizsgálták őt..

Divatdrukker majom..

Arisztogatya 2011.06.13. 21:33:24

@Quattroman: En is igy latom h jol tette amit tett, ez az autoversenyzes. Hogy fekeznie kellett volna azt nem en emlitettem, csak probaltam a kommentelo kolega szemszogebol megkozeliteni a dolgot.

nemezisazis 2011.06.13. 21:53:07

jeesszusom..

ez majdnem leiter blogos

1.: a fekete bárány nem a nemvárt rosszul teljesítőt jelenti

2.: a dark horse, amire hajazni akarhattál, pedig a nemvárt befutó

egyébként.. még mindig rendeznek forma1-et..?
és még mindig van aki nézi..?

Robius77 2011.06.13. 22:06:30

@rockjano: Minden szavad igaz,elsőtől az utolsóig.R.E.S.P.E.C.T.

rockjano 2011.06.13. 22:11:48

@Robius77: Köszi :-) Sokan nemszeretik Hamiltont mert...nemsi tudom miért, talán mert túl népszerű túl fekete vagy a franc tudja miért.

Hamilton is zyeniális és Vettel is az, Alonsó is nagyon menne egy jobb autóban.

És vannakmkivételes helyzetek mint most Butonnál aki talán nem olyan jó mint a felsoroltak de most nagyon jól ment ő is meg az autója is.

Megérdemelten nyert.

hoseman 2011.06.13. 22:20:42

nna hüvelykmatykó! nem vagy te egy kicsit kabbeafacom?? facért nem egyeztetsz hozzáértőkkel ilyen nyomorult iromány előtt?? tiszta nevetség vagy:) button meg még nálad is lükébb

Mocsár 2011.06.13. 22:27:16

Szépen ki lett gyomlálva az elejéről néhány komment, kíváncsi vagyok, holnap reggel, amikor a poszt toló felébred, hányat töröl az azóta érkezettek közül. Ha nem bírod a kritikát, ne blogolj, te szerencsétlen...

FIGO 2011.06.13. 22:34:48

Hányok Hamiltontól, de elismerem, hogy nagyon jó! De esze semmi, és emiatt sosem lesz nagy versenyző. Montrealban csak türelmesnek kellett volna lennie, de
versenybaleset 1: kiforgatja Webbert
versenybaleset 2: Nekimegy Buttonnak
Tökéletes balek, akinek volt egy jó éve, és nagy szerencséje, hiszen, ha a Ferrari nem tolja el Massa versenyeit simán első a brazil, és Hamilton ma nem bajnok, csak egy tehetség, akiből lehetne egyszer nagy versenyző, ha esze lenne, láttunk ilyen sokat, Frentzen, Montoya stb..
Tiltsák el mielőtt megöl valakit!!! A csaló csapatát meg zárják már ki!

AnnaKarenina 2011.06.13. 22:50:11

Hamilton a legtehetségesebb versenyző a F1-ben, de hajlandó (néha túl) sokat kockáztatni. A türelmet kell még tanulnia. Vettel jó, de hát alatta egy extra kocsi van.

komment_komment 2011.06.13. 23:03:10

@tothh: Nem ugyanazt a futamot láttuk!? Schumacher óriási teljesítményt mutatott fel, pont hogy végre újra a "régi" Schumit láthattuk!

komment_komment 2011.06.13. 23:05:45

@nemezisazis: Ez egy meglehetősen jó futam volt! Ezt - legalábbis a 2. felvonást - érdemes volt végigülni!

THK 2011.06.13. 23:07:24

@KennyOMG: egyik sem volt Button, hanem egyszerűen a saját esőfüggönyén kívül mást nem láthatott a tükrében... (lévén hogy elöl nincs lámpa az autókon)

THK 2011.06.13. 23:10:19

@FIGO: címhalmozó nem lesz Hamilton, de már nagy versenyző. Pont amiatt szeretjük sokan, mert az utolsó kör végéig küzd azért, h előrébb jusson, és valóban, akár egy biztos dobogó is elcsúszik néha ezen - de a nézők többsége az akciót szereti nézni, és nem a címgyűjtögetést, a számokat tartja nagyra.

gh14 2011.06.13. 23:20:11

Hamilton jó versenyző, nem hiába lett világbajnok, csak egy kicsit forrófejű, türelmetlen, nem bírja elviselni, hogy nem a legjobb autó van alatta, és az utóbbi időben nem jöttek össze a dolgai.
Mondjuk nem a kedvencem, mert már az első F1-es évében óriási arca volt. Nem emlékszem már pontosan, de olyan nagyképűen, lenézően nyilatkozott valamit a Ferrari-ról az F1 legpatinásabb csapatáról, hogy gusztustalan volt.

mazo81 2011.06.13. 23:28:13

1:Hamilton nagyon jó versenyző!
2:Button tudta, mit csinál!
3:Ez az emberke írjon inkább időjárás előrejelzést.Ha négy órán keresztül azt nézte, nyílván ragadt rá valami...

hoseman 2011.06.13. 23:40:56

@Embervad: ok,de mi most mit tegyünk??...

Az ember, aki mindent elhisz 2011.06.13. 23:54:56

Hamilton tényleg jó, igaz nagy az arca, most meg még kezd ideges is lenni.
De azt nem hiszem el, hogy ennyi videó van a neten, és a hozzászólók túlnyomó többsége megsm tudja (akarja?) jól látni, mi történt.
Hisz látszik, a Gomb (Button)szépen, egyenesen húz balra, amikor H melléje érkezik. Ekkor H jobb első kereke nekiér a Gomb bal hátsójának. Ezzel magyarázható, hogy a Gomb autója csak egy pillanatra lendül meg balra, hisz azonnal jobbra kell rántani a kormányt mert akkor nemcsak H, de a Gomb is a falra kenődik.
Szerintem aki megnézi a videót, és akarja is látni, mi történt, az láthatja.

Gabbesz 2011.06.14. 00:03:53

Hogy a bánatba ne lenne Hamilton türelmetlen, amikor sokkal gyengébb autóval versenyzik? Normális körülmények között annyit tud elérni, hogy hozza a második helyet Vettel mögött. Ez nagyon szép, csak ettől nem lesz világbajnok. Teljesen természetes, hogy amikor különleges körülmények vannak, mindent elkövet azért, hogy első legyen. Normális versenyeken Vettel hozni fogja a győzelmeket, akkor nem lehet faragni a hátrányból.
A Button-Hamilton balesetből meg őt kihozni hibásként egyszerűen ostobaság. Pontosan ugyanaz történt, mint amikor a ringen Sumi rátolta Barikát a falra. Gyanítom, ha fordítva történik a dolog, nem marad el a büntetés, mint ahogy Schumacher esetében sem maradt el.

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2011.06.14. 00:08:42

Fura, hogy ezen rugóztok. Itt Button elengedhette volna Hamiltont, de minek. Ideális íven fordult, Hamillton befurakodott, s nekiment. Alonsót viszont kilökte Button gondolkodás nélkül. Ezvan.

robian 2011.06.14. 00:11:25

több tárgyi tévedés van a postban ahogy előttem is írták

Kard 2011.06.14. 00:11:32

@THK: Így van. Senna is csak 3 vb címet nyert mégis őt tartják a valaha volt legnagyobb F1 pilótának.
Én pont azért szeretem a Hamiltont mert Sennára emlékeztet. Győzni mindig minden áron...

skandar 2011.06.14. 00:21:41

mind hülye aki hamiltont élteti....teljesen korrekt a cikk

THK 2011.06.14. 00:33:35

@Gabbesz: nem, mert lényegi különbség, h Schumacher pontosan tudta mit tesz, mert jól látta Barit a száraz pályán - most viszont az esőfüggönyben Button nem látta, h Hamilton elkezdte előzni...

előbbi szándékos, indokolatlanul durva manőver volt, utóbbi pedig versenybaleset, ami nem érdemelt büntetést akárki teszi is

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.06.14. 03:30:23

ki az az allat, aki ezt a szart meg nezi:)?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.06.14. 03:32:55

bar ketsegtelenul meghatarozo problema, hogy Vettel, Button vagy Hamilton nyer Kanadaban
istenem.........

MetálFater (törölt) 2011.06.14. 06:51:26

Azért nem kell azt a Buitton-t annyira fényezni!

Tudom, a sportban sincs ha-val kezdődő mondat, de ha a versenyt nem szakítja meg az eső, Button Vettelnek még a hátsóját sem látta volna.

Bakker...

táltos 2011.06.14. 07:28:58

@Arisztogatya: Lehet, hogy rosszul látom, de Hamilton tényleg "elérte" Button kerekét szó szerint, és ahogy hozzáért a Button bal hátsó kerekéhez a két kerék forgása miatt Button autója megbicsaklott és nem Button húzott rá hirtelen (szerintem) és ez a bicska mozdulat vágta a falhoz Hamiltont. Button szerencséje, hogy nem vágódott Ő is a falhoz.

Alterix 2011.06.14. 07:40:21

Igaz, ami igaz.
Amikor megjelent a csokifiú elég óvatosan bántak vele; mert hát milyen nagyszerű, hogy ő az első feka és nehogymá' megsértődjön.

Amúgy ebből is látszik, hogy ebben a szarban előre le vannak osztva a lapok, manipulálják az egészet!!!

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.06.14. 07:41:03

már többen is leírták, de azért én is beböfögöm :P

Hamilton egy pötsch, tehetséges az nem vitás, de akkor is egy pötsch.
Button meg jól csinálta. Csak azt nem értem miért végzett félmunkát (ha szándékosan akarta felkenni a falra, miért nem kente fel rendesen) :/ Mi az, hogy elnézést kért (lemaradtam róla)? Miért? Ez verseny basszameg. Majd még előreengedi a "szegén' feka csávó vagyok, aggyatok segílykét/dobogót" gibont, vagy mire gondolnak itt néhányan, akik Buttont fikázzák? Előzze meg ha tudja. Ha nem képes rá, akkor lehet kussolni (vagy rinyálni, hogy biztos azért nem engedett el, mert feka vagyok ... lol). Amúgy a monacoi beszólása miatt kifejezetten utálom. Ha tehetném le is köpném (nem azért mert fekete, hanem azért mert egy beképzelt paraszt), vagy felszórnám előtte az utat jancsiszögekkel :P

Sumákkának pedig most segítettek a körülmények. Megmutathatta, hogy tud még (F1-es)autót vezetni. Remélem még ebben az életben összeraknak neki (meg Rosbergnek is) egy normális hajtányt ;)

jah, és mindenki hülye (én is), egyedül a bloggíró helikopter :P

gbubu13 2011.06.14. 07:45:38

@tothh: ehh, ez lenyomott nagyon... Mi tagadás, jók a csattanások, izgik, de azért örülök, hogy mostanság mindenki megússza ép bőrrel. Én nem is értem, hogy régen hogy mertek beleülni azokba az autókba. Meg a szervezetlenség, mint ezen a videón is... Csórikám. Pedig menteni ment volna.

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.06.14. 07:49:56

@hoseman: "ok,de mi most mit tegyünk??..."
szerintem sörözzünk ;)

Giraffa 2011.06.14. 08:31:36

Továbbra se függesztenék fel eső miatt futamot... azért autó, hogy menjen esőben is. Ha 50km/h-val biztonságos, akkor nyerjen az, amelyik mer 51-el menni!

Totof 2011.06.14. 08:48:55

Button azt csinálta, mint Schumacher Barichellloval a Hungeroringen. Monacoban pedig igenis lehet előzni és előzni hagyni, mint ahogy pont Hamilton mellett előzött Schumacher a verseny elején.

Hooshee · http://hooshee.blog.hu 2011.06.14. 08:59:25

Na, te is értesz hozzá... Button felkeni a falra Hamiltont, tehát Hamilton hülye. Értjük. (Az más kérdés, hogy Button se igazán tehet róla, valszeg nem vette észre, hogy Hami ott van, de ha hibást keresünk, hát Button húzta rá a fal mellett haladó csapattársra az autót).

Az meg hogy Hamilton PONT AZÉRT került volna be mert fekete... még véletlenül sem azért, mert a McLaren házi neveltej, akit kb akárhol indítottak, azt megnyerte. Nem, azért mert fekete... okos-e vagy?

Hooshee · http://hooshee.blog.hu 2011.06.14. 09:00:26

@Giraffa: Ezzel az a baj hogy ezek az autók nem tudnak 51el menni. Pár körön belül az összesnek megfőne a motorja.

nemecsek ernő áruló 2011.06.14. 09:13:52

"Emlékszünk erre az opuszára?"
Emlékszünk. És az egyértelmű hogy k**vára nem sikerült felfognod, mit mondott...

gigabursch 2011.06.14. 09:25:27

Sötét mint a bánya belseje.

cso zsi 2011.06.14. 09:26:04

@tesz-vesz: Anno '79-ben volt a nálunk "Sebességláz" címen vetített film. www.imdb.com/title/tt0077575/
Formula uno, febbre della velocità (original title)
Szereplők (többek közt)
Mario Andretti
James Hunt
Niki Lauda
Carlos Alberto Reutemann

Documentary about the worlds most important car racing, shot on worldwide slopes, interspersed with interviews with famous riders, like Lauda, Reuteman, Andretti, Fittipaldi, Hunt, Patrese and many others. A documentary, without a hint of sociological analysis on the background of these drivers however.

cso zsi 2011.06.14. 09:34:13

@Kard: Erről van szó. Ezek a fiúk erre a sportra vannak "kitenyésztve", gokarton, és kisebb formula kategóriákon át.
Ennyi erővel Kobayashit is lehetne szidni, mert ő is pont ugyanezt csinálja. Megpróbál beférni a legkisebb helyre, ahol esetleg a másik nem mert.
Egyszer bejön, máskor nem.
Akárhogy vesszük, a technikai sportokat részben az előforduló balesetek miatt nézzük. Az pedig csak verseny közben lehetséges.
Amikor az "egysávos", előzésre alkalmatlan pályákon van futam, a rajtsorrend majdnem a végeredmény is egyben.
Eddigi tapasztalat alapján "a legjobb német pilóta az aktuális legjobb autóban" recept szerinti unalmas körözés volt tíz éven át.
Monacoban végre valaki bevállalt.
Itt esett az eső, az egyik bevállalós volt, a másik meg nem láthatta.
Ennyi.

Azúrkék égbolt (törölt) 2011.06.14. 09:35:35

Gyapotbetakarító szakember a volán mögött???

cso zsi 2011.06.14. 09:38:38

@www.hirzabalo.hu: Esetleg a síró "örök második" brazil pilótákat kéne kitakarítani. Hiába van ezek alatt a legjobb autó, vagy nem megy, vagy nem szabad menniük.
Fittipaldi, Senna óriás Massához, és Barichellohoz képest.

Giraffa 2011.06.14. 09:51:59

@Hooshee: Csináljanak olyan autót, amelyik erre fel van készítve. ;) Ne csak "boxutca" gomb legyen rajtuk, hanem "heves eső" gomb is! :)
(méretezzék úgy a hűtőjüket, hogy felkészüljenek ilyen időjárásra is!)

csoko20 2011.06.14. 09:52:58

Nem is olyan rég, még kilencágú korbáccsal ösztökélték munkára. Most meg azon megy a vita, hogy Button kicsit ráhúzta a kormányt?!
Örüljön, hogy lyuk van a seggén és nem kell gyapotot szednie!

blah 2011.06.14. 09:58:57

Azért Hamilton védelmében annyit, hogy Button még az utolsó pillanatban ráhúzta a kormányt. Mondom ezt úgy, hogy nem csípem a csávót. Button meg a másik vicc. Kilöki Alonso-t, bejön a safety car majd megnyerve a versenyt közlik, hogy óriási győzelem. Korábban mindig büntettek azért amit Alonso-val csinált, most meg versenybaleset… Anyab@szó angolok...

bimmer 2011.06.14. 10:02:30

@Alterix:

"Amikor megjelent a csokifiú elég óvatosan bántak vele; mert hát milyen nagyszerű, hogy ő az első feka és nehogymá' megsértődjön."

A vb címét folyamatos FIA ellenszélben nyerte, és azóta is mindenért büntetik míg pl Koba az elmúlt 2 futamon 3 pilóta versenyét tette tönkre büntetlenül ( Sutil, Heidfeld, Rosberg).

Pozitív diszkrimináció , mi?

Hooshee · http://hooshee.blog.hu 2011.06.14. 10:16:22

@Giraffa: De minek? Te tényleg azt akarod nézni ahogy F1es autók 50el mennek alapjáraton? Minek? Én ebben semmi élvezetet nem látok... KB olyan mint hogy a síversenyzőknek tessék hó nélkül is tudni óriás műlesiklást tartani, vagy az úszóknak 20 centi vízben tartani meg a vegyesváltót. Éppen lehet, de mi benne a jó?

Azúrkék égbolt (törölt) 2011.06.14. 10:22:10

Ő hangoztatta fennhangon,hogy: "azé me nigger vagyok".
Én észre sem vettem volna különben... :)

Peetee 2011.06.14. 10:30:41

Hamilton nagyobb tempóban érkezett, Button meg rácsukta a kaput. Button-nak több helyett kellettt volna hagyni, Hamilton-nak meg elvenni a gázt, amikor már látszik ,hogy NEM fér oda be.
Versenybaleset, mindkét félre közrehatásával.

Hamilton legalább akar versenyezni, nem úgy, mitn a többi bohóc, aki üres pályán akar robotpilótaként körözgetni ,aztán valami csodálatos boxtaktikával átugrani a mezőny és gyorsan megnyerni.
Az autóverseny nem erről szól!

Hamilton megmutogatta Rijannának a versenyautót, megnézte a TV-adásba került képeket, aztán izibe' ment magyarázkodni Nicole-nak :) :) :)

Semper Augustus 2011.06.14. 10:56:20

Szerintem Button nem látta az esőtől, és nem gondolta, hogy ott akar előzni Hamilton. Egyébként nagy valószínűséggel elengedte volna, eddig mindig elengedte.

slowMotion 2011.06.14. 11:01:09

Nekem tendenciózisan úgy tűnik, hogy az RTL kommentátora Hamilton és McLaren drukker. Vélemény?

lord_soth 2011.06.14. 11:07:47

Hamilton egy nagypofájú f asz, aki most elővette a nácikártyát. Azért nem nyer, mert mindenki náci.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.06.14. 11:08:05

Ezen a videón nem látok semmi különöset. A csávó úgy halad, mint Baumgartner Zsolti fénykorában, de egy négertől ez is szép teljesítmény!

flea 2011.06.14. 11:09:46

@Semper Augustus: már az esőszünetben megbeszélték, hogy pontosan ez történt, Button elnézést is kért, az újraindulásra rég lezárták az ügyet. Nem is értem, hogy lehet, hogy mindenki itt találgatja, hogy volt, meg jön mindenféle összeesküvés-elméletekkel, hogy ráhúzta, meg rossz helyen bújt be, attól függően, hogy kinek mennyire szimpatikus Hamilton...

flea 2011.06.14. 11:11:54

@slowMotion: a "Gyulám" irgalmatlan Kimi-drukker volt, amióta Kimi elment, azóta meg Hamilton a kedvence. Profizmusról a csávó még hírből se hallott. (Viszont legalább ahhoz is hülye többnyire, hogy egyáltalán felismerje az autókat.) A Wéber Gábor szerintem sokkal normálisabb, csak ő meg keveset beszél, ami kommentátornál nem egy előny...

FIGO 2011.06.14. 11:24:03

@THK: Többé-kevésbé egyetértünk úgy hiszem! Azt is értem, hogy harcol, és ezt bár nem kedvelem őt, de szeretem benne! Neki nem a tehetségével, hanem az eszével van baj! Csak az elmúlt két versenyen többek versenyét tette tönkre a sajátjával együtt. Ha Montrealban feléri ésszel, hogy van idő, és lehetőség még akkor akár nyerhetett volna is. Azért egy címhalmozó világbajnok se kapott ajándékba VB címeket...
De továbbra is azt mondom, Hami a Ferraritól kapott egyet!
Sok sikert neki, és bízom abban, hogy nem nyír ki senkit, még magát sem!

Giraffa 2011.06.14. 11:27:24

@Hooshee: nem az 50-es vagy 300-as tempó miatt nézik az emberek az autóversenyt. Hanem azért, hogy lássák: az adott technikával és szabályrendszerrel ki tud gyorsabban célbaérni. Másodsorban pedig akciót akarnak látni, és (élet)veszélyes dolgokat. Ezt pedig egy szakadó esőben "kilinccsel előre" közlekedő állandóan megpördülő autó is tudja... A látvány a lényeg, a sebesség az másodlagos, még az F1-ben is. (Nemhiába vált unalmassá az előzni képtelen autók körözgetése egy időben. Hiába mennek 300-al, ha nincs előzés, akció, veszély, csak unalmas körözgetés.)

Hooshee · http://hooshee.blog.hu 2011.06.14. 11:39:48

@Giraffa: Ez nem igaz. Azért néznek F1et az emberek, mert ebben gyorsan mennek az autók. Te nézel traant Trophyt (most mondtam valamit) vagy gokartversenyeket? Miért nem? Azt, hogy adott szabályok mellett ki a leggyorsabb, ott is lehetne figyelni...

"Ezt pedig egy szakadó esőben "kilinccsel előre" közlekedő állandóan megpördülő autó is tudja..."

Erre a rally autók valók, nem az F1esek. Kilinccsel előre közlekedni nem is alkalmas egy F1es autó, és általában a pályaversenyzéstől idegen ez a stlus, meg nem is hatékony. Aki ilyet akar látni, ott a rally, tereprally, drift, jég hátán futott versenyek, stb. Ez pályaautózás, ahol az eső hozhat egy kis pikantériát, de sajnos igenis van az a szint, amikor a pálya alkalmatlanná válik a versenyzésre.

Nemm mellesleg amikor 50 vs 51 van, ott se lesz előzés, max annyi hogy kicsúszik, letör valamit, és ottragad. Hát, te akarhatsz ilyet nézni, én kösz, nem.

cso zsi 2011.06.14. 12:46:20

@Giraffa: Szinte szó szerint ugyanezt írtam nemrég. :)))
@Hooshee: "Kilinccsel előre közlekedni nem is alkalmas egy F1es autó, és általában a pályaversenyzéstől idegen ez a stlus, meg nem is hatékony."
Ja. Még jó, hogy szinte mindegyik pilóta gokartosként kezdte.
Hamiltonnak is, Kobayashinak is volt már nem egy "driftes" megmozdulása, száraz pályán is.
Hatékonynak tűnik.

Hooshee · http://hooshee.blog.hu 2011.06.14. 12:58:08

@cso zsi: Hatékony? Mondd, mit tudsz te a pályaautózásról? A csúszó kerékkel való fordulás MINDIG lassabb mint a tapadó kerékkel történő. Nem mondom hogy nincsenek esetek, amikor beválik, mert van valaki a pályán aki még nagyobbat hibázik és így el lehet mellette menni, de valahogy mégse vesznek minden kanyart driftelve, és ez nem véletlen.Azért nem, mert az hiába látványos, lassú.

Hooshee · http://hooshee.blog.hu 2011.06.14. 12:58:39

A gokartban is igyekeznek elkerülni, btw.

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2011.06.14. 18:26:36

Emberek térjünk már magunkhoz. Hamilton nem egy kivételes tehetség, simán jó pilóta, de nem egy Alonso, Vetel, Schumi.

Egy olyan emberről van szó. Aki elbukta a vb. címét mert az adj frissítőt gomb helyet a válts sebességet gombot nyom ja meg (az utolsó versenyén). Aki képes piros lámpánál jó látási viszonyok mellett telibe kapni egy álló autót. Nem azt mondom, hogy egy tucat versenyző, de nem szuper sztár csak simán jó.
süti beállítások módosítása